آمار مطالب

کل مطالب : 1554
کل نظرات : 57

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 190
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 698
بازدید ماه : 5689
بازدید سال : 32404
بازدید کلی : 349224

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان داداشي نت (هر روووز بروووز) و آدرس dadashineet.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : داداشي
تاریخ : سه شنبه 26 اسفند 1393
نظرات

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، فدراسیون فوتبال شیلی در فاصله 10 روز تا دیدار تیم ملی این کشور با تیم ملی فوتبال ایران و همچنین برزیل اسامی بازیکنان این تیم را اعلام کرد که در این فهرست نام بازیکنان مطرحی چون آرتور ویدال (یوونتوس)، گری مدل (اینترمیلان) دیوید پیزارو و ماتی فرناندز (فیورنتینا) و الکسیس سانچس به چشم می خورد.

اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی شیلی به این شرح است:

براوو(بارسلونا)، مه نا (کروزیرو)، ایسسلا (کویینزپارک رنجرز)، خارا (ماینتس)، آلبورونز (هانوفر)، مدل (اینتر)، روکو (الچه)، لیکووفسکی (پورتو)، کارمونا (آتالانتا)، ویدال (یوونتوس)، آرانگیس (اینترناسیونال)، پیزارو ( فیورنتینا)، فرناندس (فیورنتینا)، میلار(اتلاس)، والدیویا (پالمیراس)، سانچس (آرسنال)، وارگاس (کویینزپارک رنجرز) هرناندس (سلتاویگو)، اورلانا (سلتاویگو) فوئنسالیدا (بوکاجونیورز)

تیمهای ملی ایران و شیلی ششم فروردین در اتریش به مصاف هم می روند. "لاروخا" پنج روز بعد در دیداری دوستانه به مصاف تیم ملی برزیل می رود.

تعداد بازدید از این مطلب: 413
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : سه شنبه 26 اسفند 1393
نظرات
به گزارش "ورزش سه"، پیکان که آخرین برد خود را در هفته دوازدهم لیگ برتر کسب کرده بود به مصاف ذوب‌آهنی رفتکه روز به روز خود را بیشتر به صدر جدول نزدیک می‌کند. تلاش دو تیم در نهایت به سود اصفهانی‌ها به پایان رسید.

هفته بیست و سوم لیگ برتر، ورزشگاه شهر قدس
داور: قاسم واحدی، کمک‌ها: حمزه علی سلیمی و یعقوب سخندان
اخطار: مصطفی شجاعی(5)، محمد نصرتی(49)، سیاوش اکبرپور(79)، اولبک (90) از پیکان و مهدی رجب زاده (90) از ذوب آهن

پیکان:
مهدی رحمتی، محمد نصرتی، حمیدرضا دیوسالار، سیاوش اکبرپور، سیاوش یزدانی، اولبک، مصطفی شجاعی، احمد مهدی زاده (88 احمد جمشیدیان)، آندره پریرا (73 امیرحسین فشنگچی)، سیامک نعمتی (85 حسین کریمی) و سعید دقیقی
سرمربی: صمد مرفاوی

ذوب آهن:
 رشید مظاهری، هادی محمدی، کارلوس سانتوس، قاسم دهنوی، قاسم حدادی فر، ولید اسماعیل، مرتضی تبریزی، مسعود حسن زاده (70 رجب زاده)، علی حمام، مهرداد قنبری (90 حجت حق وردی) و کاوه رضایی
سرمربی: یحیی گل محمدی

شرح گل‌ها:
1 - 0(ذوب آهن) مهرداد قنبری بازیکن ذوب آهن پا به توپ جلو رفت که در محوطه جریمه مدافعان پیکان خطای پنالتی کردند و مهدی رجب زاده پشت توپ ایستاد و پنالتی را گل کرد.
2 ـ 0(ذوب‌آهن): پاس در عمق مرتضی تبریزی به مهرداد قنبری با ضربه این بازیکن از فاصله نزدیک در دقیقه 72 فاصله ذوب و میزبان را دو برابر کرد.
2 ـ 1(پیکان): سعید دقیقی مهاجم پیکان در دقیقه 81 فاصله ذوب‌آهن و پیکان را به حداقل رساند.
3 - 1(ذوب آهن): مهدی رحمتی از دروازه بیرون آمده بود و سانتوز از این فرصت استفاده کرد و از وسط زمین شوت زد که وارد دروازه شد.

دقایق حساس:
دقیقه 2: قاسم دهنوی کرنر زد که کاوه رضایی روی این کرنر صاحب توپ شد اما ضربه سر او را رحمتی به کرنر فرستاد.
دقیقه 5: قاسم حدادی فر از راه دور ضربه ایستگاهی زد که رحمتی به سختی و با پرش شیرجه ای توپ را گرفت.
دقیقه 72: رشید مظاهری روی سعید دقیقی خطا کرد که داور پنالتی گرفت.

حاشیه های بازی:
*حدود 2000 نفر برای تماشای بازی در ورزشگاه حضور دارند که با توجه به جایزه پیکان برای هواداران مردم برای تماشای بازی جذب شدند.
*هر دو مدیرعامل باشگاه های پیکان و ذوب آهن در جایگاه کنار هم نشستند و بازی را تماشا می کنند.
*ساموئل بازیکن محروم پیکان و پویا سیف پناهی بازیکن مصدوم ذوب آهن در جایگاه ویژه حضور دارند و بهتاش فریبا و امیر حاج رضایی از مشاوران پیکان هم از تماشاگران بازی هستند.
*هواداران حاضر در ورزشگاه شهر قدس سید مهدی رحمتی و محمد نصرتی را مورد تشویق خود قرار دادند.
* مارکار آقاجانیان به همراه اوسیانو مربیان تیم ملی فوتبال در ورزشگاه حاضر هستند و این بازی را از نزدیک تماشا می‌کنند.3-1(ذوب آهن)مهدی رحمتی از دروازه بیرون آمده بود و سانتوز از این فرصت استفاده کرد و از وسط زمین شوت زد که وارد دروازه شد.

اتفاق ویژه: صمد مرفاوی سرمربی پیکان به دلیل اعتراض شدید به داوری از بازی اخراج شد. پیکان با شکست امروز به تیم 3 تیم قعرنشین جدول پیوست.
تعداد بازدید از این مطلب: 651
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : سه شنبه 26 اسفند 1393
نظرات
به گزارش "ورزش سه"، اشتباه مجتبی روشنگر دروازه‌بان پدیده برای پیروزی تیم فرصت طلب سپاهان کافی بود.آنها با تک گل پریرا در نیمه اول، به کنترل بازی پرداختند و اگرچه در حد انتظار هواداران بازی نکردند اما سال را با پیروزی به اتمام رساندند. سپاهان در حال حاضر با 41 امتیاز و تفاضل گل 10 شرایطی کاملا مشابه با استقلال دارد و تنها گل زده اش از آبی ها کمتر است.

آنها در بازی امروز برد مهمی کسب کردند اگرچه برخی اتفاقات حاشیه ای، پیروزی را بر کام سرمربی این تیم تا حدی تلخ کرد.

هفته بیست و سوم لیگ برتر،ورزشگاه فولاد شهر
داور: محمدحسین زاهدی‌فر، کمک‌ها: سجاد طوری و عبدالرسول ذورقی

سپاهان:
رحمان احمدی، هادی عقیلی، عبدالله کرمی، احسان حاج‌صفی، وریا غفوری ،رسول نویدکیا (90 سوکای)، فضیل، علی کریمی، حسین پاپی، لوسیانو پریرا (60 شریفی) و محمدرضا خلعتبری (77 پسوس)
سرمربی: حسین فرکی

پدیده:
 مجتبی روشنگر، مسعود نظرزاده، سعید قزلگچلی، محمد نژادمهدی، معین عباسیان، حسین کیانی، زوران کنزویچ (41 مهدی خیری)، محمد صلصالی، محمد مهدی نظری (65 یونس شاکری)، محمد غلامی و بهادر نسیم اف (46 میلاد غریبی)
سرمربی: علیرضا مرزبان

شرح گل:
1 ـ صفر (سپاهان): پاس به عقب مدافعان پدیده به روشنگر رسید و او در شرایطی که می‌ توانست با یک ضربه توپ را دفع کند، در حرکتی عجیب اقدام به دریبل خلعتبری کرد که با توپ دزدی مهاجم سپاهان توپ برگشتی به پریرا رسید و او به سادگی و بی مزاحمت از 15 متری دروازه خالی را بازکرد.

دقایق حساس:
دقیقه 10: خلعتبری پا به توپ جلو رفت که پشت محوطه جریمه او را متوقف کردند اما داور خطا نگرفت و به همین خاطر خلعتبری اعتراض کرد.
دقیقه 16: سپاهانی ها توپ را سانتر کردند که پاپی نفوذ کرد اما داور آفساسد اعلام کرد.
دقیقه 21: بازیکنان پدیده توپ را به محوطه جریمه فرستاند که غلامی با یک استپ سینه عالی پشت محوطه 4 قدم شوت زد که رحمان احمدی به سختی توپ را مهار کرد.
دقیقه 25: روی سانتر علی کریمی ، پریرا در محوطه جریمه صاحب موقعیت شد که شوت محکم او با فاصله کمی از بالای دروازه به اوت رفت.
دقیقه 47: ضربه ایستگاهی حاج صفی از فاصله 35 متری را روشنگر به سختی توپ را مهار کرد.

حاشیه‌های بازی:
*علیرضا مرزبان سرمربی پدیده به خاطر محرومیت انضباطی از سوی کمیته انضباطی روی سکوها بازی را تماشا می کند.
*محمد غلامی بازیکن فصل قبل سپاهان به سمت نیمکت پدیده رفت و از طرف زرد پوشان اصفهانی هم خلعتبری و عقیلی به سوی نیمکت پدیده رفتند.
*رحمان احمدی در این بازی در ترکیب اصلی قرار گرفته است و مهدی امیری دروازه بان ذخیره سپاهان است. جالب اینکه شهاب گردان از لیست 18 نفره خط خورده در این بازی حضور ندارد.
* با توجه به اینکه مرزبان محروم است، توماس هسلر از کنار زمین تیم را هدایت می کند.
* علیرضا مرزبان که سابقه مربیگری در تیم سپاهان را دارد، تیمش را از سوی سکوها هدایت می‌ کرد. جالب اینکه او در سرمای فولادشهر هیچ همراهی نداشت و تک و تنها روی سکو نشسته بود.
* ضربه محمد صلصالی روی ساق پای احسان حاج‌صفی باعث اعتراض و مصدومیت دنبال دار احسان حاج‌صفی شد. حاج‌صفی که اعتراض شدیدی به صلصالی داشت پس از این خطا با یک وقفه در نیمه خودی روی زمین افتاد و توسط برنکارد به بیرون برده شد. او از اینکه این ضربه را کاپیتان سابق ذوب‌آهن به وی زده است، ناراحت بود.
* گزارشگر شبکه اصفهان در دقایقی از بازی به انتقاد از کارلوس کی‌روش پرداخت و او را بابت در اختیار نگذاشتن آزمون و جهانبخش به تیم امید ملامت کرد.
* مهدی شریفی مهاجم جوان سپاهان در دقیقه 60 جانشین شیمبا گلزن سپاهانی ها در این بازی شد.
*هواداران حاضر در ورزشگاه از دقیقه 70 شروع به تشویق سوکای بازیکن سپاهان کردند.
* محمدرضا خلعتبری در دقیقه 77 جای خود را به مارسیو پسوس برزیلی داد. او هنگام خروج از زمین با یکی از بازیکنان پدیده بگو و مگو کرد و در هنگام خروج از زمین پس از ابراز احساسات به هواداران بدون دست دادن با بازیکن برزیلی مستقیما به رختکن رفت.
* پسوس خرید برزیلی سپاهان در نیم فصل بعد از گذشت چند هفته بالاخره اولین بازی خود در را برای زردپوشان انجام داد.
*محمدرضا خلعتبری دقایقی بعد از اینکه به رختکن رفت ، بازگشت و روی نیمکت نشست.

اتفاق ویژه:
 صحنه گل سپاهان به پدیده در دقیقه 30 یکی از عجیب ترین گل های امسال فوتبال ایران را رقم زد. جالب اینکه اگر داور به جای آوانتاژ بازی را قطع می‌ کرد می‌توانست مجتبی روشنگر دروازه‌بان پدیده را به دلیل خطا روی خلعتبری اخراج کند.
تعداد بازدید از این مطلب: 404
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : سه شنبه 26 اسفند 1393
نظرات
به گزارش "ورزش سه"، تیان جین تدا در هفته دوم لیگ حرفه ای چین میزبان هانگ ژو بود. مثل بازی قبل، مرتضی پورعلی گنجی یکی از ارکان اصلی خط دفاع این تیم بود. بازی بدون اشتباه او سدی بود مقابل حملات هانگ ژو تا نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.

نیمه دوم اما برای مرتضی سرشار از اتفاقات تلخ و شیرین بود. البته تلخی هایی که در نهایت به شیرینی ختم شد.

ماجرا از دقیقه ٥٥ آغاز شد. پورعلی گنجی پس از حضور در محوطه جریمه هانگ ژو با خطای مدافعان این تیم سرنگون شد تا داور سوت خود را به نشانه ضربه پنالتی به سود تیان جین به صدا در بیاورد. بازیکن تیان جین پشت توپ ایستاد اما نتوانست دروازه هانگ ژو را باز کند.


دقیقه ٦٥ اما مرتضی در برخورد با مهاجم حریف آسیب دید و به خارج از زمین منتقل شد: آسیب دیدگی از ناحیه کتف. پزشک تیان جین خیلی زود خود را بالای سر پورعلی گنجی رساند. کتف مرتضی در رفته بود، کادر فنی از او پرسید که می توانی ادامه بدهی؟ جواب مرتضی مثبت بود. پزشک تیم کتف او را جا انداخت و پورعلی گنجی با کتفی بسته و مانند کاراکتر پله در فیلم فرار به سوی پیروزی وارد زمین شد و با تشویق ٣٠ هزار هوادار تیان جین بازی را ادامه داد.

تا دقیقه ٩٠ که داور به اشتباه علیه تیان جین خطا اعلام کرد و مرتضی را از بازی اخراج. آری هان و هواداران به داور اعتراض کردند اما سودی نداشت. هانگ ژو نتوانست از این فرصت استفاده کند تا بازی در نهایت با تساوی بدون گل به پایان برسد. نکته جالب اما تشویق های مداوم هواداران تیان جین بود. آنها با گفتن (گنجی گنج ) حتی بعد از بازی هم مرتضی را تشویق کردند تا از از خودگذشتگی مدافع جوان تیمشان تشکر کنند.

در رختکن هم مسئولان و کادر فنی تیان جین از پورعلی گنجی تقدیر کردند تا یک روز متفاوت برای پدیده ایران در جام ملتهای آسیا رقم بخورد. پورعلی گنجی که از بازی بعد محروم است ، در روز قبل از آن به پکن سفر می کند تا از آنجا خود را به اتریش و اردوی تیم ملی برساند.

تعداد بازدید از این مطلب: 432
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : سه شنبه 26 اسفند 1393
نظرات
به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که اخبار مربوط به اختلاف نظر بین وزیر ورزش و رئیس فدراسیون فوتبال در رسانه ها منتشر می‌ شوند، کفاشیان در گفت‌وگوی امروز خود از حضور 6 ساله در فدراسیون فوتبال پرده برداشت.

او می‌ گوید: من 6 سال دیگر در فدراسیون فوتبال خواهم ماند و حتی اگر در انتخابات دوره بعدی فدراسیون هم شرکت نکنم به هر حال به عنوان نایب رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا کنار این رشته خواهم ماند.

وی در پاسخ به سوالی پیرامون احتمال حضورش در ریاست فدراسیون دو و میدانی هم گفت: تمایلی به این کار ندارم اگرچه ممکن است بعد از جدایی از فوتبال به فدراسیون دو و میدانی کمک کنم اما علاقه ای ندارم که مسوولیت ریاست فدارسیون دو و میدانی را بپذیرم.

کفاشیان که در این مصاحبه تاکید کرده 7 ماهی می‌ شود با گودرزی وزیر ورزش صحبتی نداشته است، همچنین روشی برای برکناری اش به گودرزی پیشنهاد داده: اگر مشکل من هستم باید تا مجمع سال آینده صبر کنند و بازنفر خود را بیاورند اما اگر اینگونه نیست ما تلاش خود را می کنیم و نباید مانعی برای حضور من باشند. نمی توانم الان فدراسیون را ول کنم و باید تشکیل مجمع فدراسیون باشیم.

او در رابطه با اینکه وزیر اعلام کرده که رییس فدراسیون فوتبال باید قانون مداری را رعایت کند، گفت: سعی کرده ایم که تمام کارهایمان قانونی باشد و غیراز این هم نمی توانیم کاری کنیم. ما به قانون مملکت، اساسنامه و وزارت ورزش احترام می گذاریم و به خوبی هم عملکرد ما تحت نظر ارگان های مختلف است و فرشته های نگهبان زیاد داریم.

کفاشیان گفت: اگر اساسنامه اجازه می داد رییس فدراسیون منتخب وزارت ورزش باشد هر وزیری می آمد یک رییس سریع می گذاشت و خیال همه مثل باشگاه های دولتی راحت بود. ایراد از من نیست و از اساسنامه است که اجازه تغییر هر روزه را نمی دهد.
تعداد بازدید از این مطلب: 382
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : سه شنبه 26 اسفند 1393
نظرات
به گزارش "ورزش سه"، بازیکنان و کادر فنی تراکتورسازی ساعت یک بامداد امروز به فرودگاه امام خمینی (ره) رفتند و بعد از 3 ساعت در ساعت 4 پرواز کردند. بالاخره تراکتوری ها به دوحه قطر رسیدند و در حال حاضر هم در فرودگاه قطر هستند تا ساعت پروازشان مشخص شوند. بازیکنان خیلی خسته بودند و روی زمین فرودگاه خوابیدند اما همچنان بلاتکلیف هستند. این اتفاق سال گذشته هم افتاد و این بار هم برای بازی با الاهلی عربستان تکرار شد. تراکتور چهارشنبه به مصاف الاهلی می رود که بازیکنان باید با خستگی بازی کنند.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 341
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : دو شنبه 25 اسفند 1393
نظرات
به گزارش "ورزش سه"، رونی هیچگاه علاقه اش به بوکس که ورزش خانوادگی اش محسوب می شود، پنهان نکرده است. اکنون ویدئویی از او همراه با هم تیمی سابقش منتشر شده و یکی از نزدیکانش فاش کرده که در این مبارزه نه چندان دوستانه، یک مشت سنگین از باردسلی دریافت کرده است؛ اتفاقی که با توجه به اهمیت او برای تیم فان خال، مطمئنا نارضایتی سرمربی هلندی و مدیران یونایتد را به همراه خواهد داشت.


رونی به تازگی این عکس را هم در اینستاگرامش منتشر کرد که در آن، در کنار پل اسمیت که یک بوکسور حرفه ای است، دیده می شود.

تعداد بازدید از این مطلب: 535
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : دو شنبه 25 اسفند 1393
نظرات
به گزارش "ورزش سه"، در ابتدای بازی، اوتو فیشر، قدیمی ترین هوادار اسپارتاک، وارد زمین شد و به صورت نمادین به توپ ضربه زد. او که 102 سال دارد، برای حضور در این بازی، 1800 کیلومتر را از محل سکونتش در کوه های اورال طی کرده بود. فیشر در دهه 1930، عضو گارد استالین بود. این دیدار در نهایت با پیروزی 1-0 اسپارتاک به پایان رسید.


تعداد بازدید از این مطلب: 539
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : دو شنبه 25 اسفند 1393
نظرات
به گزارش "ورزش سه"، امروز رسانه های بریتانیایی نوشتند که رونی در بوکس بازی با فیل باردسلی، مدافع اسنوک، یک ضربه سنگین دریافت کرد که باعث نگرانی اطرافیانش شد. رونی بعد از به ثمر رساندن گل سووم منچستریونایتد در نیمه اول دیدار مقابل تاتنهام، ابتدا چند ضربه نمایشی را اجرا کرد و سپس خود را مانند بوکسوری که ناک اوت شده، نقش زمین کرد!


تعداد بازدید از این مطلب: 323
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : دو شنبه 25 اسفند 1393
نظرات
حمید درخشان در گفت و گو با "ورزش سه" ضمن امیدواری برای کسب نتیجه درخور برای پرسپولیس نگرانی هایش بابت غیبت گابریل پنهان نمی کند.

گابریل به تیم شخصیت تازه داد
بچه ها از لحاظ جسمی و روحی مهیای بازی با تیم النصر شده اند. می رویم تا به امید خدا ببریم و یک عیدی خوب به هواداران بدهیم. با این حال از نبودن گابریل در این بازی بسیار متاسفم حضور او در خط هافبک تیم شخصیت تازه ای به تیم داده بود. بچه ها او را بسیار باور داشتند و نبودن او برای ما تبدیل به دغدغه شده هر چند بچه های خوب دیگر را داریم تا جایگزین کنیم اما غیبت گابریل واقعا نگرانم کرده اند.

مساوی هدف ما نسیت
حمید درخشان افزود: من هم می دانم مساوی در عربستان نتیجه بسیار ایده آلی و فاصله 4 امتیازی ما را با النصر کم نمی کند ولی با این حال ما برای برد به میدان می رویم و وقتی به مساوی راضی می شویم که در طول بازی ببینیم ابزار پیروزی را نداریم. ضمن اینکه النصر در لیگ قهرمان هنوز صاحب برد نشده و در بازی با ما از تمام وجودش مایه می گذارد تا در کشور خود ببرد. ما می دانیم حتی اگر خدای ناکرده ببازیم در صدر جدول می مانیم اما به جای اینکه فکر کنیم صدرمشین بمانیم به این فکر می کنیم صعود خودمان به مرحله دوم قبل از سال 94 تقریبا قطعی کنیم.

از نژاد فلاح ممنونم
درخشان در مورد تیم می گوید: آقای نژادفلاح و مدیریت تمام تلاش را برای حل مشکلات تیم انجام داده اند. بدین ترتیب از آنها تشکر می کنم و امیدوارم بتوانیم با یک همت مشترک هواداران را شاد کنیم. ایشان در این مدت نهایت همکاری را با ما داشته اند.

تفاوت 73 و 93 در گذشت زمان است
درخشان درباره کارنامه اش در سال 93 می گوید: هدف ما موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا است. در لیگ فوتبال برای ما مقام چهارم و پنجم با نهم و دهم فرقی ندارد. بعد از لیگ قهرمانان آسیا هدف اصلی ما بازگرداندن اعتبار پرسپولیس بود. من تصور می کنم مهم ترین بازی های ما امسال برابر استقلال، لخویا و بنیادکار بوده است که خوشبختانه در هر سه بازی برنده شده ایم. ضمن اینکه برای من فرقی بین حمید درخشان 73 و 93 نیست. تفاوت در گذشت زمان است. آن تیم یک تیم پر ستاره بود و حالا هم تلاش ما این است ستاره خود تیم باشد. موفقیت در لیگ قهرمانان نشان خواهد داد پرسپولیس با یک عزم عمومی می تواند در سخت ترین شرایط هم موفق باشد.

اگر بمانم پرسپولیس رویایی می سازم
درخشان درباره درگیری دیروز بین بازیکنان گفت: به هیچ وجه با بی اخلاقی موافق نیستم اما بعضی اوقات این درگیری ها نشان می دهد که بازیکنان برای رسید تیم به موفقیت استرس و اضطراب دارند و در حالت جدیت مضاعف پرخاشگری هم می کنند که امری کاملا طبیعی است. یک مشکل کوچک پیش آمد . همان جا حل شد. با این حال انکار نمی کنم در پرسپولیس هر اشتباهی به برخوردی نیاز دارد که ما با تشخیص خودمان برخورد می کنیم. ضمن اینکه اگر شرایط به گونه ای پیش برود که من هدایت تیم را برای سال آینده به عهده داشته باشم کاری می کنم پرسپولیس رویای دوباره متولد شود و اگر هم نمانم کاری می کنم تا آینده تیم با این زیر بناسازی تامین شود.
تعداد بازدید از این مطلب: 570
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : دو شنبه 25 اسفند 1393
نظرات
به گزارش "ورزش سه"، فهرست جدید شامل بازیکنانی است که در جام ملتهای آسیا برای تیم ملی به میدان رفته اند و تنها دو تغییر کوچک که یکی از آنها اجباری بوده است، حاصل جمع افکار کادرفنی تیم ملی برای دو مسابقه ای است که می توانست با حضور بازیکنان جوان تر شرایط بهتری برای آینده فوتبال ایران ایجاد کند.

میانگین سنی
در این فهرست چند بازیکن بالای سی سال حضور دارند؟ بیایید بشماریم: جواد نکونام ( 36 ساله ) ، امیرحسین صادقی ( 33 ساله ) ، سید جلال حسینی ( 33 ساله ) ، پژمان منتظری (31 ساله ) ، آندرانیک تیموریان ( 32 ساله ) ، حبیب گردانی ( 30 ساله ) ، خسرو حیدری (31 ساله ) ، هاشم بیگ زاده ( 31 ساله ) ، مسعود شجاعی (30 ساله ) .

اما بازیکنانی که با سن و سال مناسب و قابل قبول در جمع ملی پوشان حضور دارند ؛ وحید امیری ( 26 ساله ) ،وریا غفوری (27 ساله )، امید ابراهیمی (27 ساله ) ، علیرضا حقیقی (26 ساله ) ، سوشا مکانی (25 ساله ) ، اشکان دژاگه ( 28 ساله ) ، رضا قوچان نژاد ( 27 ساله ) ، احسان حاج صفی ( 25 ساله ) ،کریم انصاری فر ( 24 ساله ) ، رامین رضاییان ( 24 ساله )

پس می ماند جوان های واقعی که 5نفر را شامل می شوند:

مسعود حسن زاده (23 )، سردار آزمون ( 20 ساله ) و علیرضا جهانبخش ( 21 ساله ) ، علیرضابیرانوند ( 22 ساله)، مرتضا پورعلی گنجی (22 ساله)

میانگین سنی تیم ایران در حال حاضر 27.25 سال است اما نکته مهم این است که اگر قرار باشد ترکیب تیم همان ترکیب جام ملتها باشد ، این عدد به 29.5 سال می رسد . البته این به شرطی است که سردار آزمون در تیم اصلی نباشد و الا با سردار این عدد کاهش می یابد.

چند نکته
*در تیم ملی فوتبال ایران ، چهره هایی حضور دارند که البته در دوران فوتبال خود زحمت زیادی برای تیم ملی کشیده اند اما با توجه به برنامه ریزی فوتبال ایران برای جام جهانی 2018 ، هیچ آینده ای ندارند . جواد نکونام کاپیتان تیم ملی که قطعا با هر مربی دیگری به تیم ملی دعوت می شد و آندرانیک تیموریان ، هاشم بیگ زاده ، حبیب گردانی ، خسرو حیدری و الباقی بالای سی ساله ها . نکته اینجاست که اغلب این چهره ها هم فصل خوبی را پشت سر نگذاشته اند . البته در مورد نکونام و آندو ، و البته سیدجلال حسینی موضوع متفاوت است .

*در این فهرست بازیکنانی هم هستند که امسال دستاورد باشگاهی خوبی هم نداشته اند و این مسئله جا را برای انتقاد بازمی کند . اینکه بالاخره کی قرار است جوان های لیگ ایران در یک رقابت بزرگ تجربه تنه به تنه شدن با بازیکنان مهم را داشته باشند ؟

* این فهرست هیچ سورپرایزی ندارد . یادمان باشد مسعود حسن زاده هم در اردوهای قبل از جام ملتها در فهرست نفرات حضور داشته و در یکی از معدود فهرست ها این لیست هیچ بازیکنی در خود ندارد که برای بار اول تجربه دعوت شدن را پیدا می کند .

*این واقعیت را در نظر بگیریم که در نهایت محمد نوری ، قاسم حدادی فر ، کاوه رضایی ، یعقوب کریمی ، مهدی شریفی ، مهرداد جماعتی ، اسماعیل شریفات ، اکبر صادقی ، محمدرضا خلعتبری و در نهایت یکی دو چهره دیگر می توانستند در این فهرست باشند و این پیام خوبی برای لیگ ما نیست .تازه ، برای چند نفر از این چهره ها دلایلی منطقی برای دعوت نشدن وجود دارد که به رفتار آنها برمی گردد.

* سروش رفیعی و مهرداد پولادی دو بازیکنی هستند که به دلیل مشکلات کارت پایان خدمت سربازی در تیم‌ملی حضور ندارند. رفیعی با سن و سال مناسب نامزد اصلی جانشینی مسعود شجاعی محسوب می‌ شود که البته کی‌روش از استفاده از خدمات او محروم شده است.

* محسن فروزان در فهرست اخیر تیم‌ملی جای خود را به سوشا مکانی داده است. به نظر حقیقی و بیرانوند محکم ترین جا را در تیم‌ملی دارند.

* نکته دیگر، اینکه میدان دادن به جوان ها هزینه ای دارد که فوتبال ایران و کارلوس کی روش معتقد به پرداخت آن نیستند . فکر کنید شکست ( شاید سنگین ) با جوان ها یا کسب نتیجه قابل قبول با همین تیم ؟ خیلی ها دومی را انتخاب می کنند و بعدهم خدا بزرگ است !
تعداد بازدید از این مطلب: 340
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : دو شنبه 25 اسفند 1393
نظرات
به گزارش "ورزش سه"، اگر پای مصاحبه بازیکنان و کادر فنی رئال در هفته اخیر نشسته باشید جملگی از بازگشت هرچه سریعتر رئال به جاده پیروزی سخن گفته اند. " ما همان هایی هستیم که 22 برد متوالی به دست آوردند." این جمله ای است که بیش از هر جمله دیگری از بازیکنان رئال شنیده شده است. بازیکنانی که امید بسیاری به بازگشت رئال مادرید واقعی دارند. اما چرا می توان به این امر امیدوار بود؟

1- بازگشت سرخیو راموس، رهبر داخل و خارج از زمین رئال مادرید

حتی خود آنچلوتی هم تصور نمی کرد که راموس را به دلیل مصدومیت، هفته های زیادی از دست بدهد. وقتی این بازیکن در دو مقطع از ترکیب رئال مادرید غیب شد، باخت ها و نتایج منفی رئال نیز افزایش یافت. گلباران شدن در ویسنته کالدرون و سه نتیجه بد متوالی اخیر مقابل ویارئال، بیلبائو و شالکه، همه در غیاب راموس ثبت شدند.
رئال در غیاب راموس، هرگز تیم منسجمی در خط دفاعی نشان نداد.راموسی که با روحیه بالای خود، همیشه تیم را در مواقع بحرانی به جلو هدایت می کرد. در خبرها داشتیم که راموس در تمرینات بسیار آماده نشان داده و از امشب می تواند برای رئال به میدان برود. یک هفته مانده به ال کلاسیکو، این بهترین خبر برای آنچلوتی و هواداران رئال مادرید است.


2-حضور دوباره زوج موفق راموس و په په در خط دفاعی رئال


آنچلوتی می تواند از امشب یا هفته بعد، زوج دفاعی مورد علاقه خود را بازهم در ترکیب ثابت داشته باشد. سرمربی ایتالیایی البته به واران نیز اطمینان دارد اما این یک واقعیت است که این فرانسوی جوان هرگز نتوانست در روزهای غیبت راموس و په په، سرمربی را متقاعد کند که از او در ترکیب ثابت استفاده کند. امشب واران در کنار راموس به احتمال فراوان در قلب خط دفاعی رئال مقابل لوانته قرار خواهند داشت و په په برای ال کلاسیکو استراحت خواهد کرد.بی شک زوج راموس و په په، نقطه اتکای هواداران رئال در مقابل بارسلونا خواهند بود.

3-بازگشت مودریچ به ترکیب اصلی پس از 4 ماه

در شب کابوس وار و وحشتناک شکست 4-3 مقابل شالکه، تنها خبر خوب و امیدوار کننده برای رئال مادرید، بازگشت مودریچ به میادین بود. او 30 دقیقه پایانی،در زمین حضور داشت و نمایش موفقی نیز از او شاهد بودیم.اگر او امشب بتواند در مقابل لوانته بدون مشکل بازی کند، در ال کلاسیکو نیز در ترکیب ثابت جای خواهد داشت. بازگشت مودریچ، به خط آتش رئال جان دوباره ای خواهد داد و توازن بیشتری در خط میانی این تیم حاکم خواهد شد. همه منتظر دیدن دوباره زوج کروس و مودریچ در میانه زمین رئال مادرید هستند.

4-تغییر سیستم از 3-3-4 به 2-4-4


هواداران و بازیکنان رئال دوست دارند این تیم با سیستم 2-4-4 به میدان برود که سیستم مطمئن تری برای کسب موفقیت در این تیم نشان داده است. به نظر هم می رسد که کارلتو در مقابل بارسلونا بار دیگر به این سیستم رجوع کند. ابهام در اینجاست که از بین بیل و بنزما، کدام یک نیمکت نشین خواهند شد. هرچند که پس از دفاع همه جانبه فلورنتینو پرز در کنفرانس خبری خود از گرت بیل، باید حضور او در ترکیب رئال را حتمی بدانیم.
گرت بیل بدترین روند دوران فوتبالی خود را پشت سر می گذارد. 9 بازی بدون گل زده و کم کاری در دفاع تیمی، باعث شدت یافتن انتقادها از این فوق ستاره ولزی شده است. بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان فصل گذشته مقابل بایرن مونیخ که به برتری 4-0 رئال ختم شد؛ دیداری که یکی از بهترین بازی های گرت بیل با پیراهن رئال را در آن شاهد بودیم را می توان دلیلی برای امیدوار ماندن به بازگشت دوباره گرت بیل دانست. او یکبار در زمینی به دشواری آلیانس آرنا توانست بهترین نمایش ممکن را ارائه دهد؛ پس دلیلی برای تکرارنشدن آن نمایش خوب  وجود ندارد.

5- حمایت تمام قد بازیکنان رئال از کارلو آنچلوتی

اتحاد موجود بین بازیکنان و سرمربی رئال مادرید را می توان یکی از مهمترین دلایل برای امیدوار ماندن به بازگشت دوباره رئال مادرید قلمداد کنیم.بازیکنان به سرمربی خود اطمینان کامل دارند و در یک تیم فوتبال، این یک مساله بسیار حیاتی است. بازیکنان رئال معتقدند که برداشت ها نسبت به آنچلوتی اشتباه است و آنها حاضرند برای اثبات این مساله، همه توانشان را در زمین بگذارند.


6- رسیدن خامس رودریگز به دو دیدار حساس رئال در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان

یک خبر خوب دیگر برای رئال مادرید، روند رو به بهبودی سریع خامس رودریگز است. او بی شک به بازی های رئال در یک چهارم لیگ قهرمانان خواهد رسید. تصور کنید بازگشت دوباره خامس و قرار گرفتن او کنار مودریچ، کروس و ایسکو را. مربعی که لیورپول را در آنفیلد مستاصل کرده بودند.

7-جایگزینان مطمئن بیشتر روی نیمکت

بازگشت مصدومان، به آنچلوتی کمک می کند که نیمکت قوی تری داشته باشد؛ بطوریکه با درخشش ایسکو،وقتی خامس بازگردد، او در سیستم 3-3-4 کارلتو حتی ممکن است برای مدتی نیمکت نشین شود. کافی است به نیمکت رئال در دربی مادرید دقت کنید : ناواس، چیچاریتو، ایارامندی، خسه، آربلوا، لوکاس و یورنته. نیمکتی فقیر از بازیکنان تعیین کننده.


8-فاصله هفت روزه به منطور آماده سازی برای ال کلاسیکو

یک هفته مانده به ال کلاسیکو، رئال مادرید به نسبت بارسلونا که چهارشنبه در لیگ قهرمانان باید به مصاف منچسترسیتی برود، زمان بیشتری برای آماده سازی در اختیار دارد. آنچلوتی این فرصت را دارد تا تیمش را چه به لحاظ روحی و چه به لحاظ تاکتیکی، بیش از پیش آماده کند.

9-اعتماد دوباره آنچلوتی به کاسیاس

آنچلوتی روز گذشته صراحتا در نشست خبری خود تاکید کرد که کاسیاس دروازه بان اصلی رئال در ال کلاسیکو خواهد بود و اینکه به او اطمینان کامل دارد.امشب ناواس بجای کاسیاس مقابل لوانته بازی خواهد کرد. در روزهایی که کاسیاس بار دیگر مورد انتقاد هواداران رئال قرار گرفته، این حمایت آنچلوتی، در بهترین زمان ممکن به کمک کاسیاس خواهد آمد.

10-درخواست به موقع رئیس باشگاه، "فلورنتنیو پرز" از هواداران برای حمایت از تیم


بازیکنان و کادر فنی رئال، در این روزهای بحرانی، منتظر حرکتی مثبت و حمایت از سوی فلورنتینو پرز بودند. این اتفاق افتاد و پرز در نشست خبری دو روز پیش خود، ضمن حمایت کامل از آنچلوتی، از هواداران خواست که به جای سوت زدن و اعتراض، به تشویق تیم بپردازند.

گارسیا اوچوآ : مارکا
ترجمه: رضا سیف
تعداد بازدید از این مطلب: 305
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : دو شنبه 25 اسفند 1393
نظرات
به گزارش "ورزش سه"، کی روش در این مصاحبه با پایین ترین تن صدای ممکن حرف می زد، درحالیکه برخلاف همیشه هیچ روحیه و خشمی در صدایش نبود و دو خبرنگار حاضر در محل چیزی جز استیصال در چهره و حرفهای کی روش نیافتند . اتفاقی که تازه که شاید خبر از تغییر فصل در فدراسیون فوتبال می دهد. تغییری که از جابه جایی مهم اتاق دبیر کل در طبقه چهارم آغاز شده و ممکن است در سال جدید، چند متر بالاتر برود و علی کفاشیان را هم همراه خود کند، اگرچه رییس فعلا از جایش تکان نمی خورد.

دکتر علیرضا اسدی
برای فوتبالی های تیر، علیرضا اسدی یک نام نه چندان پر اهمیت در فهرست جنجالی پرویز دهداری سرمربی تیم ملی در دهه 1360 است. او و محمد ژاله مستقیم دو نام لیستی بودند که از تیم بنیاد شهید به اردو دعوت شدند. ژاله مستقیم و اسدی، که هرگز موفق به استفاده از این فرصت گرانبهای ملی نشدند ( البته اسدی در بازی ایران و کویت به عنوان یار تعویضی به میدان آمد). آنها که قرار بود جانشین ستاره های مستعفی ملی؛ از درخشان، محمد خانی تا چنگیز و شاهرخ بیانی باشند، حتی با حمایت دهداری در تیم نماندند تا به همراه بنیادشهید به تاریخ بپیوندند. البته اسدی بعد ها با پیشوند دکتر (که نشان از حضور او در شغل طبابت داشت) به عنوان سرپرست یکی از تیم های امید دوباره به فدراسیون آمد اما بعد از غیبتی تام و کامل این بار در یک غافلگیری جانشین مهدی محمدنبی شد ؛ دبیرکل دیرپای فدراسیون که وزارت ورزش حضورش در فدراسیون ر ا تحمل نکرد و با فشار ممتد صندلی را واژگون کرد تا اسدی مهمترین پست اجرایی فدراسیون را دست بگیرد. حالا او بر جای فردی ساکت، باتجربه و شاید مرموز تکیه زده که تجربه کار با تعداد زیادی از مربیان و ستارگان فوتبال و مدیران را داشته است .

جلسه با کی روش
کارلوس کی روش پس از 40 روز استراحت بعد از جام ملت ها در بدو ورود به ایران همه روزها را به جلسه گذاشته است. دو جلسه با علی کفاشیان و این یکی که لابد انتظار اتفاقات آن را نداشته است. او در این جلسه طولانی با اسدی بارها تا مرز مجادله پیش رفت؛ چیزی که هرگز انتظارش را نداشت اما دبیرکل جدید برخلاف مهدی محمدنبی اهل زورآزمایی است. لحن تند او در گفت و گو با کی روش و البته انتقاد مستقیم از سرمربی تیم ملی و به رخ کشیدن نتایج مربیان دیگری مثل برانکو ایوانکوویچ کاری بود که کی روش را ویران کرد. اسدی که طبعا فردی نزدیک به وزارت ورزش محسوب می شود حتی از کی روش گله کرد که "در ایران روبه روی او نشسته و از وزیرش (وزیر من – عین کلمه) انتقاد می کند." او در این جلسه که به هرحال نشانگر رویکرد احتمالی جدید فدراسیون نسبت به سرمربی بود، به کی روش فهماند که از این به بعد روی زمینی دیگر به بازی خواهد پرداخت. با این حرفها بود که در خاتمه جلسه و در شرایطی که اسدی هنوز در اتاقش بود کی روش از کفاشیان استمداد کرد در امور دخالت کند.

اشکهای کی روش
کی روش در جلسه دیروز و نشست امروز از استانداردهای دبیرکل گفته است؛ چیزی که تاکید هم دارد به آن نخواهد رسید. ازاین معیار البته چیز دقیقی گفته نشده اما احتمالا دبیرکل در جلسه دیروز نارضایتی بخشی از منتقدین را به وی انتقال داده است. چیزهایی درباره میانگین سنی تیم ملی یا شکل بازی و البته شکست جام ملتها (که با هر مربی دیگر هم به دست می آمده است)؛ انتقادهایی که حال کی روش را آنقدر دگرگون کرد که در مصاحبه شب گذشته تا مرز گریه پیش رفت و اگر تلنگر آرین قاسمی و فشار بازوی سرمربی نبود، اشک صورت او را در بر می گرفت. چیزی که هرگز از کی روش ندیده بودیم  او، دیشب آنقدر بی روحیه بود که فکر می کردی مستقیم به پرتغال بازمی گردد .

آغاز جنگ
سرمربی تیم ملی در مصاحبه امروز حمله ای یک جانبه و تند به علیرضا اسدی داشت. او که خود را بازیافته با فهرستی که کمترین آثار نرمش در آن وجود دارد به دو دیدار مهم مقابل سوئد و شیلی می رود. این دو بازی آخرین اسلحه کی روش برای پیروزی در جنگ و تمدید قرارداد دوساله است. البته یادمان نرود با حضور زلاتان و سانچس و ویدال در ترکیب حریفان ما، شاید اوضاع جور دیگری پیش برود و آن وقت است که بعد از تعطیلات نوروز ممکن است تیتر های غافلگیرکننده ای در انتظار ما باشد.
تعداد بازدید از این مطلب: 385
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : دو شنبه 25 اسفند 1393
نظرات
به گزارش "ورزش سه"، مهدی فنونی زاده در کمپ «ایمان ره‎یافتگان» با انرژی بسیار و انگیزه مقدسش، به تر و خشک کردن کسانی که می‌ پردازد که تازه تصمیم به ترک اعتیاد گرفته اند، او که مدیر داخلی این کمپ است می‌ گوید: خودم در این موسسه ترک کرده ام و حالا وظیفه انسانی و اخلاقی خودم می‌ دانم که بچه ها را در راه رسیدن به پاکی، یاری دهم.

وقتی با فنونی زاده درباره شایعه حضوردوباره اش در کمپ حرف می زنیم، با خنده می گوید: نه بابا! «ترک» چیه! من مدیر داخلی اینجا هستم و آمده ام تا بروبچه ها را تر و خشک کنم.

او که خود زمانی در این کمپ موفق به رهایی شده در استانه 50 سالگی است اما می گوید: من 5 سال بیشتر ندارم، از روزی که ترک کرده ام. زندگی دوباره ام شروع می‌ شود، من در زندگی اولم 50 ساله ام اما در زندگی دومم که زندگی اصلی هم هست 5 سال بیشتر ندارم.


هافبک دفاعی قلدر فوتبال ملی که خاطره گل های زیبایش به محمد الدعایه گلر عربستان و اولی اشتاین گلر هامبورگ با پیراهن تیم‌ملی و بهزاد غلامپور گلر پاس با پیراهن استقلال در خاطره ها مانده است ادامه می‌ دهد: ما در اینجا تعهد اخلاقی داریم. تعهد اخلاقی به آدم هایی که اینجا به امید زندگی دوباره آمده اند، حکایت زندگی دوباره است. دیگران کاشتند و ما خوردیم، ما بکاریم و دیگران بخورند.

مهدی فنونی زاده حرف هایش را کامل می‌ کند: لطف آنهایی را که باعث شدند تن من پاک و سلامت شوند را فراموش نمی‌ کنم. تا هر وقت که در سینه ام نفس دارم برای سلامتی بچه های مردم آنها که مهدی فنونی زاده پاک الگوی آنهاست؛ تلاش می‌ کنم. با ترک هر انسان، من یک سال جوان می‌ شوم، آنقدر جوان که ثابت کنم 5 سال بیشتر ندارم.

تعداد بازدید از این مطلب: 369
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : شنبه 23 اسفند 1393
نظرات

دانلود

تعداد بازدید از این مطلب: 334
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : شنبه 23 اسفند 1393
نظرات
به گزارش "ورزش سه"، بنگر وقتی بالای سر گابریل رسید که پزشک اعصاب مشغول معاینه گابریل بود. به گفته این متخصص پس از بررسی عکس های گابریل اگر شکستگی استخوان پیشانی گابریل در حد یک میلیمتر پیشروی داشت او حتما بینایی خود را ازدست می‌ داد. چراکه این مساله باعث پارگی یکی از رگ های مهم عصب بینایی وی می‌ شد.

جالب اینکه در این ملاقات کوتاه به بنگر می‌ گفت دلش برای فوتبال و نرمش با بازیکنان در درون درفشی‌فر تنگ شده و دوست دارد هر چه سریع تر برگردد. مدت دوری گابریل از فوتبال 4 هفته تخمین زده شده، اما ممکن است کمتر از این ها هم بشود. او در حال حاضر از نظر بینایی مشکلی ندارد اما ابرویش را نمی‌ تواند تکان دهد که این به دلیل آسیب دیدگی عصب اوست.

گابریل تا ساعتی دیگر از بیمارستان مرخص خواهد شد. او در حال حاضر در انتظار ترخیص از سوی مسوولان باشگاه است.

تعداد بازدید از این مطلب: 402
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : شنبه 23 اسفند 1393
نظرات
به گزارش "ورزش سه"، زلاتان مقابل چلسی در دقیقه 30 از میدان اخراج شد و نتوانست تیمش را تا پایان 120 دقیقه همراهی کند ولی پاریس سنت ژرمن 10 نفره موفق شد در نهایت با کسب تساوی 2-2 و به لطف گل زده در خانه حریف ، به دور بعد صعود کند. به واسه حضور دیوید بکام در پاریس سنت ژرمن،خانواده بکام رابطه خوبی با بازیکنان پی اس جی دارند و پس از بازی نیز، زلاتان پیراهنش را به پسر بکام که در استادیوم حاضر بوده اهدا کرده است. حال بروکلین، با قراردادن عکس زیر از زلاتان تشکر کرد و نوشت:" ممنونم زلاتان ابراهیموویچ برای این پیراهن و همچنین خوب بازی کردی."


تعداد بازدید از این مطلب: 342
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : شنبه 23 اسفند 1393
نظرات
به گزارش "ورزش سه"، نکته جالب این بازی، حضور علیرضا طارمی، پدر مهدی طارمی در ترکیب تیم بوشهر است. او که مثل پسرش در پرسپولیس، شماره 17 به تن کرده با یک شوت توانست اولین گل بوشهر را به ثمر برساند. پدر طارمی دقیقا توپی را تبدیل به گل کرد که پسرش در بازی مقابل صبا از دست داد!



تعداد بازدید از این مطلب: 441
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : شنبه 23 اسفند 1393
نظرات
تعداد بازدید از این مطلب: 306
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : شنبه 23 اسفند 1393
نظرات
تعداد بازدید از این مطلب: 335
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : شنبه 23 اسفند 1393
نظرات
تعداد بازدید از این مطلب: 327
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : شنبه 23 اسفند 1393
نظرات
تعداد بازدید از این مطلب: 325
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : شنبه 23 اسفند 1393
نظرات
تعداد بازدید از این مطلب: 512
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : شنبه 23 اسفند 1393
نظرات
تعداد بازدید از این مطلب: 522
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : شنبه 23 اسفند 1393
نظرات
تعداد بازدید از این مطلب: 321
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : شنبه 23 اسفند 1393
نظرات
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، در یکی از دیدارهای هفته بیست‌وششم مسابقات فوتسال لیگ برتر باشگاه‌های کشور تیم تأسیسات دریایی تهران از ساعت 16 امروز (جمعه) در سالن هفتم تیر قرچک به مصاف تیم شهید منصوری این شهر رفت که در پایان به نتیجه تساوی یک بر یک مقابل میزبان خود رضایت داد.

تأسیسات که با یک تساوی هم می‌توانست قهرمان فصل جاری مسابقات فوتسال لیگ برتر باشگاه‌های کشور شود، در این بازی با تک گل وحید شمسایی از میزبان خود پیش افتاد اما با گل امیر نصیری که در واپسین دقایق بازی به ثمر رسید، کار دو تیم به نتیجه تساوی یک بر یک انجامید.

تأسیسات دریایی با این تساوی 51 امتیازی شد و بالاتر از گیتی پسند اصفهان به عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتسال رسید.

وحید شمسایی، مربی - بازیکن تیم فوتسال تأسیسات دریایی تهران فصل گذشته نیز با تیم دبیری تبریز به عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتسال رسیده بود.

نتایج دیدارهای این هفته به این شرح است:
شهید منصوری 1 - 1 تاسیسات دریایی
مس سونگون 5 - 3 ماهان تندیس قم
شرکت حفاری 2 - 0 شهرداری ساوه
گیتی‌پسند‌ 8 - 4 فردوسی مشهد
دبیری تبریز 3 - 3 میثاق تهران
فرش‌آرا 8 - 4 پایاسازه
مقاومت البرز 3 - 0 شهروند ساری

برای مشاهده جدول رده بندی لیگ برتر فوتسال اینجا کلیک کنید
تعداد بازدید از این مطلب: 284
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : شنبه 23 اسفند 1393
نظرات

به گزارش "ورزش سه"، علی کفاشیان امروز خطاب به خبرنگاران گفت: مذاکراتمان با تیم فوتبال ایتالیا متوقف شده است چراکه سرمربی تیم‌ملی اعتقادی به این بازی ندارد. آنچه که در مورد مهلت 10 روزه فدارسیون فوتبال ایتالیا برای واریز پول منتشر شده هم حقیقت ندارد.

به گفته کفاشیان علت مخالفت کی‌روش این است که به گفته او با هزینه ای که بازی ایتالیا روی دست ایران می‌ گذارد، می‌ شود با سه تیم قدرتمند خارجی بازی تدارکاتی برگزار کرد و بنابراین بهتر است پیش از آنکه به بازی ایتالیا فکر کنیم به برنامه ریزی آن 3 مسابقه تمرکز کنیم.

پس از سفر رئیس فدراسیون ایتالیا در پاییز امسال آنها یک جای خالی را در تقویمشان برای بازی با ایران در نظر گرفته بودند که با این اظهارنظر جدید انجام مسابقه با این تیم از دستور کار خارج شده است.

تعداد بازدید از این مطلب: 413
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : شنبه 23 اسفند 1393
نظرات

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که کارلوس کی‌روش سرمربی تیم‌ملی مخالفت خود را با در اختیار گذاشتن این دو بازیکن به تیم امید اعلام کرده است، مسوولان امید در فهرست 23 نفره خود که دقایقی دیگر منتشر می‌ شود، نام این دو بازیکن را در فهرست قرار داده اند.

باید دید که این کار با اطلاع کی‌روش انجام شده یا قرار است سرمربی تیم‌ملی در عمل انجام شده قرار بگیرد. امروز علی کفاشیان در مصاحبه با خبرنگاران اعلام کرد با کی‌روش در این باره باز هم صحبت می‌ کند.

تعداد بازدید از این مطلب: 430
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : شنبه 23 اسفند 1393
نظرات
منصوریان در گفت‌وگو با خبرنگار "ورزش سه"، گفت: زمانی که بازیکن بودم فقط به برد فکر می‌ کردم. در کنار آن 10 نفر بودند که به هم کمک می‌ کردند، باخت برایم تعریف نشده بود. اما حالا فهمیده ام که برای یک مربی خیلی شادی یک پیروزی و یا باخت در یک بازی مهم نیست چون بلافاصله پس از آن باخت یا برد دیگری در راه است. هر چند که کمک ها در کادرفنی هم کنارت هستند، اما در نهایت این مربی است که سیبل می‌ شود.

پلاکارد هواداران مسوولیتم را سخت تر کرد
من از پلاکاردی که روی آن نوشته شده بود، 70 روز تا بازگشت منصوریان هیچ اطلاعی نداشتم. زمانی هم که در استادیوم بودم آن را ندیدم اما بعد از بازی عکس هایش را که دیدم با خودم فکر کردم اگر خدا عمری بدهد و به استقلال برگردم یک چنین پلاکادری قطعا مسوولیت من را سخت تر می‌کند. من به جان پسرم امیر را قسم می‌ خورم که من هیچ دخالتی در نوشتن این پلاکارد نداشتم و از آن هم اطلاعی نداشتم، نمی‌ دانم چطور شده که به فکر هواداران اینطور رسیده که قرار است ما تا 70 روز دیگر به استقلال برگردم. برای حضور در استقلال و پرسپولیس علاوه بر پناه خدا باید خیلی قوی باشی و البته با سیاست.

همه افتخار می‌ کنیم استقلالی هستیم
اگر بعد از بازی به سمت آقای قلعه‌نویی رفتم فقط به خاطر همین بود که به نظر من ما باید به هم یاد بدهیم که در عین حال رقابتی که در زمین داریم، باید به هم احترام بگذاریم و با هم رفاقت داشته باشیم. نسل جدید باید یاد بگیرد که بزرگتری سر جای خودش و کوچکتری هم سر جای خودش است. رقابت در زمین خوب است اما این دوستی ها و احترام ها است که ورزش را زیبا می‌کند. من، خرمگاه و چینی با وجود اینکه در این بازی میزبان نبودیم اما به احترام استقلال به سمت امیر قلعه‌نویی رفتیم. ما همه افتخار می‌ کنیم که استقلالی هستیم.

قلعه‌نویی به من احترام به بزرگتر را یاد داد
من فکر می‌ کنم که این بحث که بگوییم الان دیگر احترام ها از بین رفته، اشتباه است من در تیم خودم هم این فرهنگسازی را انجام دادم که وقتی بزرگترها سر یک غذا نشسته اند بقیه غذا را شروع کنند و وقتی بزرگترها بلند شدند، دیگر بقیه هم باید بلند شوند. بزرگتر یعنی اعتبار یک مجموعه این چیزی نیست که بگویم الان به آن عمل می‌کنم بلکه این فرهنگ را روزی که به استقلال آمدم یادم گرفتم. همان زمانی که آقای قلعه‌نویی و ورمزیار و بعدها آقای زرینچه کاپیتان های من بودند و به صورت بسیار پررنگی به آن عمل می‌ کردند.

پیشنهاد قلعه‌نویی من را مصرتر کرده
سال های سال است آقای قلعه‌نویی به من پیشنهاد داده که مربی شوم و بارها چه در مصاحبه هایش و چه به خود من این جمله را به زبان آورده که تو باید مربیگری استقلال را قبول کنی. خب به هر حال وقتی من این جمله از زبان هم بازی سابقم و مربی سال های اخیر استقلال می‌ شنوم، معنی اش برای من این است که من دقیقا توان موفقیت در این کار را دارم.

اختلاف هواداران و بیرانوند باید تمام شود
علی بیرانوند یک استقلال واقعی و متعصب است. او بارها در اینستاگرام خودش و حتی به خود من عنوان کرده که استقلال را دوست دارد. اما نباید یادمان برود که علی بیرانوند فقط 22، 23 سال دارد او بعد از بازی به خود من گفت که اصلا فکر نمی‌ کردم شادی من بعد از گل نفت اعصاب هواداران استقلال را بهم بریزد چون من یک استقلالی هستم. به عقیده من وقتی یک بازیکنی وقتی به استقلال یا پرسپولیس بیاید، یکی از این دو تیم را دوست دارد و شجاعت اعلام آن را دارد باید به او احترام گذاشت. به عقیده من سریع و سیر باید ذهنیت که بین علی و هواداران پیش آمده تمام بشود، او به خاطر گل تیمش خوشحالی کرده و قصد توهین نداشته، هواداران هم در حین بازی یک صحبت هایی کرده اند اما همین امروز این مساله باید تمام شود .

نفت به استقلال گل زد حس خفگی داشتم
شرح آن لحظه ای که نفت به استقلال گل می‌ زند، برایم خیلی دشوار است. از یک طرف 26 بازیکن خودم هستند که با آنها شب و روز زندگی می‌ کنند چه کسانی که فیکس هستند چه کسانی حتی شاید کمتر بهشان بازی برسد اما اینقدر عاشقانه آنها را دوست دارم که هر روز برای اینکه زمان تمرین برسد، لحظه شماری می‌کنم و از کار کردن با آنها لذت می‌برم. از طرف دیگر خانواده ام استقلال هستند، از طرف خودم و همسرم هم استقلالی هستیم. من از 7 سالگی عاشق استقلال بودم و 20 سال هم در این تیم بازی کردم. شاید بهترین تعبیر برای آن لحظه ای که نفت به استقلال گل زد آن است که بگویم حس خفگی داشتم.

حس مشابه چینی و خرمگاه
حس خفگی که من احساس می‌ کنم، مختص به من نیست. محمد خرمگاه و علی چینی هم همین حس را دارند. محمد همراه من به استقلال آمد، او در استقلال در خط دفاع مثل یک صخره مستحکم در برابر مهاجم های حریف بود. علی چینی هم در سمت چپ استقلال مثل تانک های روسی چیفتن بود. آنها هم بعد از بازی احساس مشابهی مثل من داشتند.

هنوز هم نفت را قهرمان نمی‌دانم
هنوز هم قهرمانی را از نفت دور می‌دانم. اگر می‌ گویم که هنوز زمان آن نرسیده که بگویم نفت قهرمان است به خاطر این است که پشت به پشت ما تراکتور دارد می‌ آید و به عقیده من فولاد، سپاهان، استقلال و تراکتورسازی همه به یک اندازه شانس قهرمانی دارند. 7 بازی باقیمانده لیگ بسیار سرنوشت ساز است چون تیم های بالای جدول در جاده قهرمانی می‌ جنگند و تیم های ته جدولی هم برای ماندن تلاش می‌ کنند. آنچه که می‌ توانم از آن با اعتماد حرف بزنم. فینالیست بودن در جام‌حذفی است.

از نسل ما مربی لژیونر می‌شود
با توجه به صحبت های آقای جلالی که عنوان کرده بود بهتر است برای به روز شدن من و یحیی گل‌محمدی باید به دوره های بین المللی برویم، کاملا موافقم. فکر می‌ کنم من و یحیی باید بتوانیم به چند زبان مختلف صحبت کنیم و کلاس های مربیگری بین المللی را پشت سر بگذاریم. من فکر می‌ کنم رویای من که لژیونر شدن مربیان ایرانی است خیلی دور از انتظار نیست و قطعا در نسل ما هم این اتفاق خواهد افتاد.
تعداد بازدید از این مطلب: 305
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : شنبه 23 اسفند 1393
نظرات

به گزارش "ورزش سه"، به همین منظور، مجله فدراسیون فوتبال آرژانتین با لئو مسی مصاحبه ای ترتیب داد و نظر او را در مورد وضعیت آرژانتین در این مسابقات جویا شد. مسی در این رابطه گفت:" ما تیم قدرتمندی هستیم. در جام جهانی تا آستانه قهرمانی پیش رفتیم و چیزی با کسب افتخاری بزرگ فاصله نداشتیم. همین مساله ما را به سمت جلو و جبران آن ناکامی هل می دهد.
هدف ما قهرمانی در کوپا آمریکاست اما اینکه در جام جهانی به فینال رسیده ایم، دلیلی بر این نخواهد بود که شانس اول قهرمانی در این تورنمنت باشیم. برزیل، کلمبیا و اروگوئه، شانس برابری با ما دارند و البته باید به تیم های دیگر نیز احترام گذاشت."

مسی در مورد اینکه آرژانتین با آگوئرو، ته وز و هیگواین، بهترین خط حمله دنیا را در اختیار دارد گفت:" فکر نمی کنم این توصیف مناسبی برای ما باشد. آرژانتین در همه خطوطش بهترین بازیکنان را در اختیار دارد و در همه مناطق، توازن مناسبی را شاهد هستیم. آرژانتین را می توانیم یک تیم کامل قلمداد کنیم."

تعداد بازدید از این مطلب: 325
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : شنبه 23 اسفند 1393
نظرات

نام سریال : ابله  ,  موضوع : طنز , اجتماعی

سال تولید : 1393  ,  تعداد قسمت ها : 26 قسمت

حجم میانگین : 430 یا 260 Mb + پشت صحنه  ,  فرمت : MP4 , MKV

کارگردان : کمال تبریزی  ,  نویسنده : علیرضا طالب زاده

بازیگران اصلی : هانیه توسلی (پریسا) ,بهنام تشکر (پدربزرگ) , مجید صالحی (شکوهی و پدر مهرداد) ,محسن تنابنده (مادربزرگ) , سیامک انصاری (نصرت) و با حضور محسن یگانه

سریال ابله دارای 26 قسمتِ 60 دقیقه ای می باشد که در هر بازه ی زمانیِ مشخص، یک قسمت از آن وارد شبکه نمایش خانگی می شود

خلاصه داستان : هوشنگ نویسنده ای است که در نگارش فیلمنامه های پلیسی جنایی تخصص و تبهر خاصی دارد . او درگیر ماجرای یکی از شخصیت های عجیبش به نام پریسا (هانیه توسلی) می شود و ...

 

 

 

دوستان، لینک های مستقیم واقعا مستقیم هستند تست بفرمایید

 

دانلود قسمت اول 1 (17 دی منتشر گردید)

 

لینک مستقیم : کیفیت عالی  ,  کیفیت خوب  ,  پشت صحنه + ابله تر

 

لینک کمکی : کیفیت عالی  ,   کیفیت خوب   ,   پشت صحنه + ابله تر

 

دانلود قسمت دوم 2 (29 دی منتشر گردید)

 

لینک مستقیم : کیفیت عالی  ,  کیفیت خوب  ,  پشت صحنه + ابله تر

 

لینک کمکی : کیفیت عالی  ,   کیفیت خوب   ,   پشت صحنه + ابله تر

 

_________________________________________

 

دانلود قسمت سوم 3 (08 بهمن منتشر گردید)

 

لینک مستقیم : کیفیت عالی  ,  کیفیت خوب  ,  پشت صحنه + ابله تر

 

لینک کمکی : کیفیت عالی  ,   کیفیت خوب   ,   پشت صحنه + ابله تر

 

_________________________________________

 

دانلود قسمت چهارم 4 (20 بهمن منتشر گردید)

 

لینک مستقیم :کیفیت عالی  ,  کیفیت خوب  ,  پشت صحنه  ,   ابله تر

 

لینک کمکی :کیفیت عالی  ,  کیفیت خوب   ,   پشت صحنه  ,   ابله تر

_________________________________________

دانلود قسمت پنجم 5 (30 بهمن منتشر گردید)

لینک مستقیم :کیفیت عالی  ,  کیفیت خوب  ,  پشت صحنه + ابله تر  ,   ابله تر

لینک کمکی :کیفیت عالی  ,  کیفیت خوب   ,   پشت صحنه + ابله تر  ,   ابله تر

_________________________________________

دانلود قسمت ششم 6 (11 اسفند منتشر گردید)

لینک مستقیم :کیفیت عالی  ,  کیفیت خوب  ,  پشت صحنه + ابله تر

لینک کمکی :کیفیت عالی  ,  کیفیت خوب   ,   پشت صحنه + ابله تر

_________________________________________

دانلود قسمت هفتم 7 (20 اسفند منتشر گردید)

لینک مستقیم :کیفیت عالی  ,  کیفیت خوب  ,  پشت صحنه + ابله تر

لینک کمکی :کیفیت عالی  ,  کیفیت خوب   ,   پشت صحنه + ابله تر

_________________________________________

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 414
موضوعات مرتبط: فيلم و سريال , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : پنج شنبه 21 اسفند 1393
نظرات

میترسم امسال بزرگترای فامیل کاغذ بزارن کف دستم

بگن الکی مثلن عیدیــــه

دهنتون سرویس این چی بود مد کردین اخه

تعداد بازدید از این مطلب: 476
موضوعات مرتبط: طنز , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : پنج شنبه 21 اسفند 1393
نظرات

این خارجیا اوسکلا واسه چی انقد درخت کریسمسشونو تزیین میکنن ولی نمی خورنش؟؟
.
.
.
.
.
ما هر سال هفت سینمونو تا تهش میخوریم

تعداد بازدید از این مطلب: 438
موضوعات مرتبط: طنز , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : پنج شنبه 21 اسفند 1393
نظرات

ﯾﻪ ﻣﺮﺿﯽ هست

 

.

.

.

ﮐﻪ ﺁﺩﻡ ﭘﺎﻫﺎﺷﻮ ﻣﯿﭽﺴﺒﻮﻧﻪ ﺑﻪ ﺑﺨﺎﺭﯼ ﯾﺎ ﺷﻮﻓﺎﮊ

ﺗﺎ ﺑﺴﻮﺯﻩ ﺑﻌﺪ ﯾﻬﻮ ﺑﮑﺸﻪ ﮐﻨﺎﺭ ﺗﺎ ﺧﻮﺏ ﺑﺸﻪ

ﺑﻌﺪ ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﺑﭽﺴﺒﻮﻧﻪ :))

تعداد بازدید از این مطلب: 421
موضوعات مرتبط: طنز , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : پنج شنبه 21 اسفند 1393
نظرات

ی دوست دخترم نداریم بمالیم بهش:|
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
چیز ببخشید اشتباه شد
ببالیم بهش

تعداد بازدید از این مطلب: 418
موضوعات مرتبط: طنز , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : پنج شنبه 21 اسفند 1393
نظرات

مغازه رو بستم سوار ماشین شدم که برم خونه ، دیدم شدیدا توی معده م گاز پیچیده خالیش کردم تو ماشین
همین که داشتم احساس خوشایندم رو تجربه میکردم
دیدم یه داف خوشگل داره میزنه به شیشه ماشین میخواد بیاد تو.
منم از ترس آبروم قفل در رو زدم و با اشاره معذرت خواهی کردم و با کون سوزی رفتم!
فرداش که اومدم در مغازه رو باز کنم دیدم صاحب مغازه دم در مغازه ایستاده با سند مغازه و همون دختره!
گفت : پسرم من پیر هستم و این دخترم رو دیشب برای آزمایش نجابت تو فرستادم که سربلند شد.
این مغازه و دخترم و کل دارییم مال تو.
برو حالش رو ببر داماد گلم
(کلید اسرار: این قسمت: چس به موقع)

تعداد بازدید از این مطلب: 388
موضوعات مرتبط: طنز , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : پنج شنبه 21 اسفند 1393
نظرات

ﻣﯿﺨﻮﺍﻡ ﯾﻪ ﺷﺮﮐﺖ ﻣﻮﺍﺩ ﻏﺬﺍﯾﯽ ﺑﺰﻧﻢ ﺍﺳﻤﺸﻮ ﺑﺬﺍﺭﻡ "ﺍﯾﻨﻮ"
ﺑﻌﺪ ﺗﻮ ﺗﻠﻮﯾﺰﯾﻮﻥ ﺍﯾﻨﺠﻮﺭﯼ ﺗﺒﻠﯿﻐﺸﻮ ﺑﮑﻨﻢ :
_ ﺩﺧﺘﺮ : ﻣﻦ ﮔﺸﻨﻤﻪ ، ﭼﯽ ﺑﺨﻮﺭﻡ ؟
_ ﭘﺴﺮ : ﺑﯿﺎ ﺍﯾﻨـــﻮ ﺑـــﺨﻮﺭ
ﺑﻌﺪ ﺧﻮﺩﻡ ﺑﭙﺮﻡ ﻭﺳﻂ ﮐﺎﺩﺭ ﻭ ﺑﮕﻢ : ﻫﻤﺘﻮﻥ ﺑﯿﺎﯾﺪ ﺍﯾــــﻨﻮ
ﺑﺨﻮﺭﯾﺪ

تعداد بازدید از این مطلب: 446
موضوعات مرتبط: طنز , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : پنج شنبه 21 اسفند 1393
نظرات

به شخصه معتقدم خدا منو از خاک حاصلخیز خلق کرده...
شب ریشمو میزنم صب ریش تحویل میگیرم

تعداد بازدید از این مطلب: 383
موضوعات مرتبط: طنز , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : پنج شنبه 21 اسفند 1393
نظرات

ﺑﻪ ﺩﻭﺳﺘﻢ SMS ﺩﺍﺩﻡ ﺑﯿﺎ ﺑﺮﯾﻢ ﻫﯿﺌﺖ !
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
ﺟﻮﺍﺏ ﺩﺍﺩﻩ " ﺳﯿﺮﻡ ﻧﻤﯿﺎﻡ " | :

تعداد بازدید از این مطلب: 436
موضوعات مرتبط: طنز , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : پنج شنبه 21 اسفند 1393
نظرات

دانلود با کیفیت 320 - 8.40 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 8.40 مگابایت

دانلود آهنگ جدید مسعود سعیدی و سعید کرمانی بنام دستامو بگیر

دانلود با کیفیت 128 - 3.40 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.40 مگابایت

دانلود آهنگ جدید مسعود سعیدی و سعید کرمانی بنام دستامو بگیر

تعداد بازدید از این مطلب: 375
موضوعات مرتبط: آهنگ , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


به وبلاگ من خوش آمدید امید وارم لحظات خوشی را به سر ببرید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود